Thursday, September 29, 2011

Kisah Sahabat (kamal)

Nie all about sahabat aku...Firstly aku nak citer pasal 3 org sahabat...but aku start ngn Kamal firsh coz Mean person yang starting point is him. Ok aku citer sikit sape kamal...kamal ada lah QC tempat keja aku..Umor baru 2x...dah berpunya..suka main gitar..Pendiam...duduk jer kat tempat dia x banyak wat hal...dia ngn duanianya....

KAMAL QC

Hari nie macam neraka kat office gara2 silap eja nama kat label...just kurang "s"..Tp yang x puas hati nye asal HR nak marah org lak depan org ramai...Der...lg pun benda dah dibetulkan..just let go jer la...kalau benda x dibetul kan xper gak nak marah2...nie internal proble dalam QC department x yah ar nak sibuk..nak marah x tentu pasal...wat aku pening kepala n ilang mode jer...dah semua orang rasa xpuas hati..HR lain kali kena ar ambik berat jaga hati worker bukan cari salah jer...Manusia kot..ada la rasa hormat kat orang lain sikit...
Technical punya org pun kena marah...alahaiiii per la nak jadi...aku dah ar...kat situ jer...kepala baru seronok2 dah jd awan itam...siap ada petir g...

Lepas semua dah abis air liur...keadaan jd perang dingin...Kamal pun datang ar menceritakan keadaan yang sedang berlaku...aper yang terjadi semalam...well kuli biasa ar kan semua kalau salah kena maki...tp ingat ar semua org ada maruh diri k..jangan sampai org x respect kita dah la..


nie lepas sesi luahan perasaan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...