Saturday, October 8, 2011

Kenangan di ASBKJ...(Dragon Ball)



KaToi Tengok Dragon Ball

Nie best but Stupid hahaha...ok aku terangkan undang2 asrama aku lu...

SA-surat amaran(nie aku ada 5..nie kira kes yang boleh di buang asrama)
SP- surat pengakuaan (nie kalau sape yg x pernah kena memang hidup dia bawah ketiak penyelia..baik     katakan)

Kalu kira tengok dragon Ball nie Kes kecil ar..Dragon ball nie kira memang terbaik ar kalau tak tengok tu korang kurang satu kersoronokan kat dunia nie..kira cite masa kecik2 korang baik korang simpan jer kalau x tengok dragon ball..OK citer dia macam nie...Semua sebab arie Sabtu prep dari kol 8am-10am..yang wat hal nye dragon ball kol 9.30am..jadi sebagai salah satu sumber hiburan..bak kater penaja Utama dragon ball..senek apollo disukai ramai tu...aku n meber memang selalu curi tengok masa prep..

Bilik TV lak dekat ngn umah warden..cis bapak seram..warden aku nie kalau jalan trademark dia mesti bunyi kunci...jadi haram bermain kunci masa jalan kat asrama tu coz akan wat org lain sakit jantung...Kira masa tengok dragon ball nie semua macam penyamun..buka TV pastu tengok dari luar tingkap...macam korang skoden tu lebih kurang ar...tp org tua2 dah kate sepandai pandai tupai melompat pandai g warden hahaha..buat jahat x lama nye hidup senang last kantoi gak...citer nie x la bez bg korang tp bg aku bez...aku nye blog ikut aku la nak citer aper...ader aku kisah

Kira aktiviti nie berterusan sampai ar citer dragon nie abis...giler dari kecik aku tengok...kira terbaik ar citer nie...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...